A Nemzetközi Bankárképző Központ elkötelezett élen járni a pénzügyi szektort érintő változások kezelésében. A képzés szerkezete arra épül, hogy a felkészült oktatói, szakértői segítsék az újdonságok implementálását a pénzügyi szereplőknek, közvetlenül képezve azok kollégáit. Emellett a Bankárképző nem hagyhatja figyelmen kívül a digitális változásokat és azok hatását nemcsak a pénzügyi intézményekre, hanem az ügyfelekre sem. Ennek érdekében életre hívott egy új kezdeményezést, amelynek deklarált célja, hogy összefoglalja a pénzügyi szektor szereplői számára azokat a kihívásokat, amelyekkel nap mint nap szembe néznek.
A BigTech-ek és Fintech-ek egyre nagyobb térnyerése, a fizetési piac digitalizációja (kripto valuták jelenléte), az AliPay megjelenése a hazai fizetési piacon, az innováciüs stratégia, illetve az abból következő kérdés, hogy ezt házon belül vagy inkább kívül valósítsuk-e meg?
Az értékesítési folyamatban is egyre nagyobb a nyomás és az elvárás a hatékonyabb folyamatokra, ezért jogosan merül fel, hogy az értékesítési robotok elvehetik-e a kollégák munkáját? A mesterséges intelligencia is a küszöbön áll, és jogos kérdés, mi lesz a klasszikus kiszolgálási csatornákkal (fiók, Call Center, online), ha az AI megjelenika folyamatokban? És mi lesz ezekkel a csatornákkal, ha a külső értékesítés ügynökhálüzata is elkezdi használni a mesterséges intelligencia / robot nyújtotta előnyöket?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ, egyben keretrendszert adva, merre tartanak az egyes digitális fejlesztési irányok. Jelentkezzen a 10 részes Bank robotika workshop sorozat első ingyenes alkalmára és mélyüljön el velünk a digitális jövőben!