Minőségpolitika
A Bankárképző tevékenységét 2002 óta az ISO 9001:2000, 2009 januárja óta az ISO 9001:2008 jelenleg, 2018 januártól már az ISO 9001:2015 minőségbiztosítási rendszer által tanúsítva végzi.
A Bankárképző legfontosabb célja, hogy oktatási és tanácsadási szolgáltatásai színvonalával maradéktalanul megfeleljen a megrendelők, hallgatók elvárásainak és a jogszabályi követelményeknek.
Minőségpolitikánk főbb elemei:
- Munkánk során folyamatosan arra törekszünk, hogy magas színvonalú szolgáltatásainkkal elnyerjük megrendelőink maximális elégedettségét és bizalmát, és ezáltal hosszú távú gyümölcsöző, és kölcsönös előnyökön alapuló üzleti kapcsolatokat építsünk ki, és tartsunk fent.
- Ügyfeleink igényeit a lehető legteljesebb mértékben, rugalmasan és gazdaságosan elégítjük ki.
- A piaci igényeknek megfelelően folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, korszerűsítjük tananyagainkat a vevői elégedettség és üzleti hatékonyságunk fokozása érdekében.